Saturday, June 20, 2009

mgu yg bz..

Lamanya rsnya aku xupdate blog...mgu lps adalah mgu yg sgt bz...nk siapkan semua keja sbbnya nnt 2 mgu aku xde kat opis..mgu dpn exam kpsl..study pun blm..abis exam ada pertandingan kemahiran malaysi kat ilp kepala batas..balik kg..hehehe..aku nk cite skit ttg mgu lps la..13/6 member sepoly aku kawin..shita ngan idrus..shita ni kawan di poly penang..kami satu kelas..dan penah dok satu umah..idrus plak member puo..sekelas ngan aku merangkap ketua kelas..aku xdppt nk p kenduri umah shita..umah shita ni kat yan, kedah...so p belah idrus je la..diorg buat kat salah satu dewan di upm..shita ni keja kat upm..alhamdulillah semuanya dah selamat..aku doakan korang berbahagia hingga ke akhir hayat..(p/s: aku yg kenalkan mereka..konon2nya match maker la)..hehehe..tul ke ejaan aku tu..pas abis kenduri kami p umah maksu asben ku di kota kemuning...tido sana semalam...tok pun ada kat sana..lama tak jmpa diorg..ok layan ye gambo di bawah..nnt aku update lg k...
kat dlm dewan


pengantin baru..idrus n shita














No comments:

Post a Comment