Wednesday, June 3, 2009

dah 8 bulan

sekejap je masa berlalu..nurqaireen sofia sekarang dah pun mencecah 8 bulan...banyak akai dah skrg ni...pantang org takde depan mata mulalah dia start melalak padahal kita ada kat dapur atau kat bilik..anak oo anak..kadang2 nk masak kena ada org tgkkan dia..makan dah banyak skrg ni..lagi satu aku tgk qaireeen ni malas tul nk angkat badan..bila la nk merangkak??tp bila bg berdiri ada la dia jalan 2 atau 3 tapak tanpa kita pegang dia..maybe dia trus nk jalan kot..cepat2 la skit jalan ye qaireen..skrg ni kuat nau merajuk...kalau aku marah skit cepat2 lari p kat abah dia...anak abah la katakan..tido pun sekejap je dah bangun..kalau aku tgh sembahyang dia dok diam je dlm walker..dia tgk je apa aku buat..pas abis sembahyang baru la dia tersengih2 tgk aku..nnt qaireen dah besar ummi ajar sembahyang k...kena doakan ummi ngan abah tau..ummi doakan qaireen jadi anak yang solehah, mentaati abah dan ummi,menghormati org tua, sopan santun..abah dan ummi doakan yang terbaik untuk qaireen..ok layan la pic qaireen kat bawah ni...
budak baru bangun tidoq ni



terjelir lidah la plak ye




budak yg baru pas menangis



senyum...





No comments:

Post a Comment