Thursday, June 4, 2009

Family Mertua

Pic kat bawah ni adalah pic family mertua..abah dan mak ada 7 orang anak..6 lelaki dan seorang perempuan..Nama anak2 abah dan mak semuanya pendek2 je..Yg sulung Azran ( bang long ), pastu my asben Nizar ( angah ), Izhan ( bang chik ), Izzuan ( ni pjg skit je la ), Faiz, NurFazira dan akhir sekali Aiman..abah dan mak dah ada 3 orang cucu..2 lelaki dan sorang perempuan ( anak aku la tue...) Sekarang ni dah ada 3 orang menantu..Menantu pertama kami semua panggil Kak Long ataupun nama sebenarnya Nazatul Afida..Menantu no 2 aku la..aka Kak Ngah..dan no 3 Engku Nurul Hidayu aka Kak Chik..Tgk nama menantu semuanya pjg2 belaka..hehehhe..Abah ni pesara polis..mak plak surirumah tangga sepenuh masa..masa aku bersalin dulu aku berpantang kat umah abah dan mak la..nape aku xpantang kat umah family aku?sbbnya xde sapa nk jaga..mak aku dah lama meninggal..dah 8 tahun..so takkan nk suruh abah aku jaga kot..Terima kasih abah dan mak sbb sudi jaga rozi dan qaireen masa dalam pantang...I love both of you...dah macam abah dan mak kandung aku sendiri..


Dari atas sblh kiri Aiman,Nizar,Faiz,Iwan,Azran n Izhan
Dari bawah sblh kiri Ira, Me n qaireen, mak n abah, kak long n ayu
Bawah sekali..abg aqil nafis adik aqil najwan

No comments:

Post a Comment