Wednesday, July 7, 2010

sudah ketentuanNya

Sudah ketentuan dariNya..aku redha dgn apa yg berlaku..bukan krn sesiapa yg menyebabkan aku keguguran..doc bgtahu kandungan yg aku kandung ni tak cukup kromosom semua la tu yg menyebabkan kandungan xblh bertahan lama..dan masa pss d n c ( cuci rahim ) doc bgtau aku mengalamai bleeding yg byk..lbh dr biasa doc bgtau..doc bgtau kemungkinan ada jangkitan kuman..dugaan buat aku..alhamdulillah skrg ni aku dah rs ok skit..skrg berpantang mcm org bersalin tu..

3 comments:

  1. Takpe lah rozie... bykkan bersabar.. adelah rezeki ko tuh nant.. InsyaAllah... semoga ko cepat sihat.... take care beb...

    ReplyDelete
  2. Sori rozi... tak tau citer pun... hmm... tak per... leh cube lagi pasnie ok. Jg diri baik2..

    ReplyDelete
  3. ye mai dan sha..aku mmg dah anggap xde rezeki dan aku redha dgn apa yg berlaku..sedih mmg sedih kan tp Allah lbh tahu segalanya..

    ReplyDelete