Tuesday, July 20, 2010

Alkisahnya

Alhamdulillah aku br dpt tau yg surat pindah aku dah dihantar oleh pihak JTM..so skrg tgh tgu tarikh yg sebenarnya dari pihak KSM.surat JTM kata tarikh utk berpindah pada 2.8 ni..selalunya KSM akan ikut tarikh JTM..Syukur kehadratmu at last dpt juga aku pindah selandar..so sekarang ni kena settlekan kelas dulu..sepanjang kerja gomen ni masuk thn ke 7 dah 5 tempat aku dok pindah..ni belum pencen lg..dah 5 tmpt..mcm2 pengalaman manis pahit aku dah tempuh..kalau nk cite mmg bykkan..Mcm2 org aku dah jmpa..student lg lah..lg ramai.Seronok juga kadangkala kita beralih dr 1 tmpt ke satu tmpt..Ramai kwn2 br yg kita jmpa, dpt pengalaman baru.ok kita stop dulu cite pindah2 ni..ni ada 1 cite lg..

Semalam abg ( hubby ) cite kat aku..jiran depan umah la bgtau ni..katanya kami yg dok kuarters ni kena kuar dr kuarters..tarikh sebenarnya blm dibgtau..sbbnya kuarters yg kami dok la ni dah xselamat agaknya..dah byk keretakan yg jadi..mungkin diorg nk runtuhkan kuarters tu dan bina baru..tgh pikir2 kalau la tnb xsediakan rumah utk kami duduk kena la cari sendiri..kalau blh aku nk cr umah teres senang skit qaireen nk main..Ni kesian kat qaireen..dah la duduk tingkat 2 tmpt main dia dlm umah atau kat balkoni je la..kat balkoni pun jrg bg dia main sbb skrg dia dah pandai panjat.bahaya..

2 comments:

  1. Salam... rozie.. tahniah dpt pindah gak... ramai dah pindah ek.. neza pon dpt pindah... alhamdulillah.... tahniah2 rozie .. semoga success di tempat baru... nant ko same tmpt dgn kak zie and dak john... hehehe ..... selamat bertugas ditmpt baru.

    ReplyDelete
  2. tq mai..tu la aku lum dpt surat lg..alhamdulillah sgt2..lega la skitkan..a'ah nnt jmpa blkla kengkawan..

    ReplyDelete